Procurement
Weinig animo. Nog geen 20 deelnemers. Papertje klaar en het dan laten afweten...?
JR en zijn gastdocent laten ons tot slot nog een kijkje nemen in de keuken van Rotterdam. Blijkt dat die er eigenlijk gewoon zo uitziet als bij andere gemeenten, maar dan wat groter. Het ‘vernieuwende’ wil niet helemaal landen. Het wordt ook ineens veel te mooi weer om binnen te zitten.
-
Dan volgt het beloofde lunchcollege van het favoriete vak: Marketing!
HR neemt ons in een uur mee door zijn windroos. Afgewisseld met de beste commercials en joetjoebjes worden we weer enthousiast. Op vermakelijke wijze snuffelen aan wijsheden omtrent het herkennen, verklaren en beïnvloeden van consumentengedrag. Niet om BIG te worden, maar STRONG en SUSTAINABLE.
Aim for the moon!
-
De avond is geheel van RB, onze Great Changer.
Hij inspireert met een betoog over het zien van de wereld vanuit petrischaaltjes. Daarnaast, hoe kan het ook anders, het woord ‘ideeënsex’ blijft nog tot vrijdagmiddag in de lucht hangen.
Ambiguïteitscore: 24
-
Vrijdagochtend volgt het laatste stukje Integrity.
Mission: download & install version 3.0
-
Informationmanagement in de middag. De zon brandt het leslokaal bijna af. Er blijft eigenlijk maar 1 vraag hangen na een betoog van 3 uur: kan de politie iemand voor een “onderzoek” naar St Eustachius laten vliegen om daar een archiefkast te fotograferen en weer terug te vliegen, met als conclusie dat het “informatiesysteem” daar toch wel erg gedateerd was? Opmerkelijk..
-
We sluiten af met 27 graden en hele mooie cijfers voor Entrepreneurship.
Toch vreemd eigenlijk, we doen dit nog maar 1 keer ...
Dank voor de koffie en op naar het weekend:
maandag 7 juni 2010
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Mooi geschreven Paul, en een leuk plaatje gevonden!
BeantwoordenVerwijderen